dimecres, 12 d’octubre del 2016

Servamp


Història original de Strike Tanaka

Número d'episodis: 12


A Mahiru Shirota no li agraden les coses complicades, per això quan troba un gat abandonat se l'emporta a casa i li posa el nom de Kuro. Però resulta que no és un gat, sinó que és un vampir! Això canviarà la vida d'en Shirota, que ja no tornarà a ser igual. A més a més, Kuro, en realitat no és un vampir qualsevol, sinó que és un "servamp": un vampir servent. Encara que la filosofia d'en Shiro és no intervenir en res, aviat es veurà envoltat en un antic conflicte entre vampirs i humans.







Opinió personal:

Sincerament aquesta sèrie em va cridar l'atenció el seu diseny, així que li vaig donar la oportunitat. El principi em va atrapar bastant i em va picar la curiositat, la cosa pintava bé. Però si sóc sincera aquest anime té episodis molt bons i altres molt avorrits, la trama està molt bé, pero li falta profunditat... sobretot el final que ha estat molt precipitat. No és una mala historia i hi ha moments que m'han sorprès bastant! En Kuro és el meu presonatge preferit, to ti que en aquest anime n'hi ha forces de curiosos, però en Kuro es molt bonic en la forma de "gatet", qui no se l'emportaria a casa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada